Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
26-10-2016

SEKRETARZ MIASTA LUBAŃ

Anna Krawiec

 

Do zadań Sekretarza należy bieżące kierowanie Urzędem w zakresie zapewnienia właściwej organizacji pracy oraz realizowania polityki zarządzania zasobami ludzkimi, a w szczególności:

1. bieżące kierowanie pracą Urzędu,

2. nadzór nad organizacją Urzędu,

3. analizowanie i opiniowanie wniosków z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji pracowników, kierowanie pracowników na szkolenia,

4. zatwierdzanie zakresów czynności pracowników,

5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu z wyłączeniem spraw w zakresie zatrudniania, zwalniania, wynagradzania oraz karania,

6. analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących wynagrodzeń, premii, awansów pracowników Urzędu,

7. opracowywanie wniosków i propozycji dotyczących usprawniania organizacji pracy Urzędu, przeniesień pracowników, awansów, wyróżnień itp.,

8. analizowanie spraw dotyczących rozpatrywania skarg, wniosków i petycji,

9. prowadzenie ustaleń w zakresie organizacji świąt państwowych i miejskich,

10. nadzorowanie i koordynowanie działalności następujących komórek organizacyjnych:

  • Wydziału Organizacyjno-Prawnego,
  • Wydziału Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego,
  • Referatu Informatyki z wyłączeniem IOD,
  • Biura Rady Miasta,

11. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia burmistrza.

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...