DYREKTOR ŁUŻYCKIEGO CENTRUM ROZWOJU
Arkadiusz Lipin
tel. + 48 75 646 53 85
arkadiusz.lipin@lcr.net.pl
Dyrektor zarządza majątkiem i planuje pracę Centrum, w szczególności do zakresu jego działania i kompetencji należy:
a) odpowiedzialność materialna za składniki majątkowe Centrum i ich zabezpieczenie.
b) odpowiedzialność za sprawy organizacyjne i gospodarkę finansową Centrum
c) kierowanie bieżącymi sprawami Centrum i reprezentowanie go na zewnątrz
d) pełnienie funkcji i obowiązków pracodawcy w stosunku do pracowników Centrum
e) sporządzanie i wykonywanie planu finansowego Centrum
f) gospodarowanie mieniem Centrum
Dyrektor ustala w drodze zarządzenia wysokość opłat za usługi świadczone odpłatnie oraz cenę lub narzut za artykuły sprzedawane w Centrum po wcześniejszej akceptacji przez Burmistrza Miasta.
W przypadku nieobecności Dyrektora jego obowiązki wykonuje pracownik kierujący pracą zespołu zarządzania nieruchomościami i obsługi technicznej, a w przypadku jego nieobecności pracownik wyznaczony przez Dyrektora.
W kierowaniu pracą Centrum Dyrektorowi pomagają pracownicy wyznaczeni do kierowania pracą zespołów:
- zespołu zarządzania nieruchomościami i obsługi technicznej
- zespołu informacji, promocji i szkoleń.
KSIĘGOWOŚĆ
Główna Księgowa ŁCR
Ewa Rybak
tel. +48 75 646 53 85
ZESPÓŁ ds. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI i OBSŁUGI TECHNICZNEJ
Jolanta Majewska
tel. + 48 75 646 53 85
jolanta.majewska@lcr.net.pl
Irena Chmielewska
Lech Żmuda
tel. + 48 75 646 53 85
Do zadań zespołu zarządzania nieruchomościami i obsługi technicznej należy:
1. Administrowanie nieruchomościami, w tym w szczególności:
a) wynajem, dzierżawa pomieszczeń
b) ustalanie opłat, czynszów za korzystanie z nieruchomości
c) eksploatacja nieruchomości, pomieszczeń, powierzchni w tym wynajmowanie sal konferencyjnych i innych powierzchni przeznaczonych do najmu
d) obsługa spotkań, konferencji, szkoleń, organizowanych przez Centrum i na zlecenie,
e) gospodarka nieruchomościami, lokalami i pomieszczeniami, dekoracje, flagowanie i estetyka,
f) utrzymanie w należytej czystości budynków powierzonych Centrum a w szczególności: sal konferencyjnych, ciągów komunikacyjnych, toalet, biur, pomieszczeń gospodarczych,
g) usuwanie skutków jesieni, zimy oraz bieżąca pielęgnacja zieleni przed budynkami należącymi do Centrum,
h) przygotowywanie sal konferencyjnych, sal narad i pasażu na spotkania, konferencje, szkolenia, wystawy, itp.
i) bieżąca naprawa i konserwacja urządzeń, pomieszczeń, sprzętu należącego do Centrum,
2. Sprawowanie kontroli nad bezpieczeństwem budynków i prowadzenie zadań wynikających z przepisów przeciwpożarowych i prawa budowlanego,
3. Dostarczanie korespondencji (dokumentów), kolportaż materiałów promocyjnych dot. działalności Centrum mieszkańcom i instytucjom na terenie Miasta Lubań
4. Dozorowanie i obsługa systemów alarmowych napadowych przeciwpożarowych oraz dźwigu towarowo - osobowego,
5. Dokonywanie zakupów na potrzeby Centrum,
6. Oprowadzanie po Lubaniu i zabytkach Lubania zorganizowanych grup oraz osób indywidualnych.
ZESPÓŁ ds. PROMOCJI, INFORMACJI i SZKOLEŃ
tel. + 48 75 645 66 03
promocja@luban.pl
Bronisław Segedyn
tel. + 48 75 645 66 03
bronislaw.segedyn@lcr.net.pl
Joanna Uryga
tel. + 48 75 645 66 03
joanna.uryga@lcr.net.pl
Kamila Rybak
tel. + 48 75 722 25 41
kamila.rybak@lcr.net.pl
Anna Chmura
tel. + 48 75 645 66 03
anna.chmura@lcr.net.pl
Klaudia Jakubiec
tel. + 48 75 722 25 41
klaudia.jakubiec@lcr.net.pl